Fotografier

Det finns naturligtvis massor av inredning som passar i western-stilen. En av dom enklaste att införskaffa är fotografier. Man kan naturligtvis köpa orginalkort från tiden, men det är förstås mycket billigare att köpa fotokopior av de nämnda orginalen.
Nyligen fick jag hem fyra kort som jag köpte på Ebay. Mycket enkelt att ordna - det är bara att hitta en bra säljare och bestämma vad man vill ha för motiv. Det mesta finns.
I detta fall köpte jag fyra motiv med anknytning till inbördeskriget. Tre hör hemma på "greyback"-sidan och ett hos "the bluecoats".
Vilka är nu dessa personer - inlägg kommer om allihop - fast under annan rubrik.
 
Ramarna köpte jag på Nilles. De passar i tid och är inte så dyra. Korten köpte jag hos: 

Victoria Heilshorn Studio. 


Sök på ebay så hittar ni studion. Den finns i USA. Hon samfraktar, så det blir inte så dyrt. Hon har massor av olika bilder. Dessa är 20 x 25 cm (8 x 10 inch) och ( 7 x 9 inch). Tog bara en vecka så hade jag korten i brevlådan.



Inredning | |
#1 - - Anonym:

Fina bilder.

Svar: Tack, man kan hitta mycket till bra priser.
oldwestriverstone.blogg.se

Upp